24.1.14

Pahlish - Train underwater

Hi lovelies!

I hope that you're having a great day :) I have the flu and have been sneezing all day long. It's a miracle that I managed to paint my nails today!

This polish is your choice of the day. Train underwater from Pahlish. TU is a dark blue jelly with green, blue and purple glitters in various sizes. I decided to layer it on Something blue from H&M. I have one coat of Something blue and two coats of TU. The formula was great. The glitters spread evenly and the drying time was fast. I think TU  is a new favourite of mine. I can't understand why I haven't used this polish earlier.

Now time for pictures, there are quite a few. I couldn't make up my mind lol :P


Don't forget to vote on todays poll! <3


Until next time, take care!
/Christina

11 comments:

  1. Jag dööööööör sååå snyggt! Dina naglar och det lacket....shit vad snyggt. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack snälla :) Jag beställde det fina blåa lacket från Too fancy lacquer som du visade på din blogg. Jag kunde inte låta bli :P

      Trevlig helg :)

      Delete
  2. Ohh, detta har jag dreglat över ett par gånger nu, vilken version är det? (ps blir ju extra avundsjuk på bilderna efter att jag idag hade chansen att "tjuvfota" ett par bilder på naglarna i studion, sååå stor skillnad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag vet tyvärr inte vilken version det är. Jag köpte det i en FB-grupp :/ Du borde verkligen köpa det om du får chansen, det är verkligen en nyfunnen favorit för mig :) Jag borde nog ta ett kort utifrån så ni får se hur amatörmässig min ljuslåda är :P

      Delete
  3. OMG!!!! HEEELT PERFEKT JU!!!
    Galet vackert lack och vilka naglar!!
    Krya på dej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack snälla <3 Både för komplimanger och "påkörningar"
      Trevlig helg!

      Delete
  4. Fantastiskt lack och fantastiska bilder, som vanligt! Älskar det här lacket, ett av mina favoritblå, som visserligen är ganska många vid det här laget... :D

    ReplyDelete
  5. Så himla snyggt. Har aldrig riktigt varit sugen på det här men nu blev jag definitivt!

    ReplyDelete
  6. Sluta visa så snygga bilder på lack. Vill ju ha alla lack.. :(

    ReplyDelete