15.1.14

China Glaze - Running in circles

First of all, WOW! I did not except such a massive response to the giveaway. Second of all, thank you for all your kind words. So many of you have been writing such nice things about my pictures. It makes me super happy because I do put a lot of time into them. I have already gotten tons of suggestions and one of the most frequent suggestion is more nail art. I promise that I'm going to do my best. I'm such a nail art noob :P 

Anyway... It's Wednesday and it's green. I have swatch photos from before the snap and darn I miss my long claws. But hopefully they'll grow back fast. Tree thin coats of Running in circles was enough for me to achieve full opacity. If you have shorter nails I think two coats would be enough. The formula was great, I did a minimum of clean up. Pictures are taken without TC but it's still quite glossy.  

If you haven't done it already don't forget to participate in my giveaway!



Until next time, take care!
/Christina

9 comments:

  1. Wow, det ser helt underbart ut! Så vackert lack. :-)

    ReplyDelete
  2. Jag vet hur det känns att sakna sina klor :'( Jag håller tummarna för att våra växer ut snabbt som attan! Running in Circles är verkligen ett vackert lack. Måste verkligen få köpt det någon gång men just nu har jag köpstopp så jag får vänta lite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag också! Det märks så tydligt på mig att det är vinter för mina naglar går i dvala och vill knappt växa alls :P Ja, Running in circles är så snyggt. Tur att CG är så billiga på nätet. Hoppas att ditt köpstopp slutar snart så du får njuta av det här lacket :)

      Delete
  3. Hur tänkte jag när jag bytte bort det här lacket utan att ens ha testat det!! Superfint ju.

    ReplyDelete
  4. Nu fattar jag! Jag har inte ens tänkt på att du bloggar, bara beundrat dig via instagram... Puckade jag. Nu ska du inte i länklistan bums för du har så otroligt fina naglar, bilder och lack!

    ReplyDelete
  5. Mitt favo lack, enda lack jag har 2 av...

    ReplyDelete
  6. Ser verkligen ut att vara ett jätte härligt lack

    ReplyDelete
  7. Fantastiskt lack, och vilka fina bilder du tar! Din blogg känns inte alls som en nybörjarblogg, utan som en rutinerad en! Gillar! :)

    ReplyDelete