6.1.14

OPI - It's my year

Good morning!

I'm still in bed and I don't feel like leaving it, but work is calling. But before that I have such a nice polish to show you. I've been drooling over this polish for a while now and I love it. In badly lit rooms it has a varm brown copper colour and in normal lighting its reddish purple base reveals itself. It was pretty sheer so I needed four coats and the formula was a bit on the thin side in my opinion.

That's all for now, fingers crossed that I won't break any nails at work lol!

Until next time, take care!
/Christina

5 comments:

  1. Åhhh sååå vacker! Den här vill jag verkligen ha....;-)

    ReplyDelete
  2. Jag skulle behöva det bara för namnet, behöver ett bra år. :-) Skadar inte heller att det är väldigt vackert!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag kände på precis samma sätt. Dagar när det är segt ska jag lacka med detta och peppa mig själv! Jag tycker du ska göra samma sak :)

      Delete
  3. Jag skulle behöva det bara för namnet, behöver ett bra år. :-) Skadar inte heller att det är väldigt vackert!

    ReplyDelete