22.3.14

Dance Legend - Wazowski

I'm obsessed with my new camera. I think I'll have to have some kind of themed day when I post loads of weird pictures that I take of polish bottles and nail art sequis lol. The macro lens is so much fun and I love it! If you haven't taken macro shots you should definitely try it out. There are so many awesome macro lenses to cell phones on Ebay that aren't to expensive and work really well if you want to try a cheaper alternative.
Time for the actual review of this polish. I had some problems with it at first and I still don't now why the polish weirded out on me. I applied polish in the following order, Trind - Nail reapair (BC), one coat of CG - Liquid Leather, two coats of Wazowski and one coat of SV. The picture below shows what happened. How weird is that?  
I usually layer chromes over black. But when I redid the mani I did so without layering it. I also applied different base and top coats. The base and top coat I used where Digital hydration and Digital flash, both from Nail pattern boldness and they worked great. I needed three coats of Wazowski for full coverage and it looked awesome. The multi chrome effect is crazy. It shifts from teal, blue and dark green all the way to lime green and gold.

The drying time was not too long and the pigmentation was great. I really enjoy wearing chromes, every now and then I need to take a holo break :)  
Until next time, take care!
/Christina

7 comments:

  1. Härliga bilder. Älskar makrobilder! Vad är det för kamera du har skaffat dig? Är sugen på att skaffa mig en riktig kamera framöver och jag vill då ha möjlighet att ta macrobilder. Får nog vänta ett bra tag på det inköpet. Måste köpa ny dator först. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack gullis!

      Jag har köpte en Nikon D5300. Innan den hade jag en Nikon D40. Det fina är att det är samma fäste på alla Nikons systemkameror vilket gör det möjligt för mig att behålla de gamla objektiven jag har. Den har väldigt många finesser (kanske för många?) och jag är hittills otroligt imponerad av den. Objektivet som jag tar makrobilderna med heter AF-S DX Micro NIKKOR 40mm f/2.8G. Det har jag använt till alla bilder i inlägget, även "flaskhållarbilderna". Det är väldigt smidigt för då behöver jag inte byta objektiv vilket göra fotograferande väldigt smidigt (Y) :)

      Delete
    2. Tack snälla för svaret. :) Har en liten smidig digitalkamera idag men vill ju få till flådigare bilder. :)

      Delete
  2. Så snyggt lack :) men vad konstigt att det reagera på det sättet

    ReplyDelete
  3. Alltså HALLÅ va läckert! både lacket och bilderna, du börjar övertyga mig om att jag verkligen behöver ett makroobjektiv ;)

    ReplyDelete
  4. Men sååå läckert och snyggt! :-)

    ReplyDelete
  5. Den där knäppa effekten är faktiskt rätt häftig! :D Men om man inte har tänkt sig en sån effekt så är det ju inte så kul. Himla snyggt lack! :)

    ReplyDelete