17.3.14

China Glaze - Seahorsin' around

Ugh! 

I feel like such a bad blogger lol. I promised Alexandra over at My nail utopia to swatch these like a month ago, but I totally forgot! I'm sorry <3 So finally here is the forth polish from China Glaze sea godess collection. Seahorsin' around is a wonderful teal with loads of golden shimmer. This is a new favourite of mine. I love textured polish and the ones with shimmer are definitely the prettiest IMO. 

The formula of Seahorsin' around was great. I applied two coats but if you have shorter nails one coat will do. It also dried really fast which is a bonus when you can't use a fast drying TC. 

Don't forget to check out Nail me if you want to see more blue manis.


Are you tired of the textured polishes or du you still enjoy them? Please let me know below :)

Until next time, take care!
/Chrstina

7 comments:

  1. Läckert :) o nej inte trött på struktur än....har ju precis börjat gilla lite ;)

    ReplyDelete
  2. Du är förlåten ;) Du har visat så himla många andra underbara lack!
    Detta såg riktigt snyggt ut men det är nog ett utav dem i kollektionen som känns minst unikt ändå.

    ReplyDelete
  3. Snyggt även om jag och knöggel inte är så tajta än.

    ReplyDelete
  4. I want see every nail polishes what we can have in this world. So, I'm not bored... :)

    ReplyDelete
  5. Wow, det är så himla snyggt men nu när du visat dessa bilder så vet jag att detta lacket är ett måste :)

    ReplyDelete
  6. Snyggare än vad jag tyckt tidigare faktiskt, tror det är många bloggare som inte låter sandlacken torka ordentligt så texturen blir snygg innan de fotar men du har helt klart lyckats! :) Men ser jag i syne eller har du långa klorna blivit kortare!? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack snälla, så glad jag blir :) Jag filade ner dom för en dryg vecka sedan, behövde en halvny start. Längtar tills de blir längre igen :P

      Delete