10.3.14

Dance Legend - High voltage

Hi cuties!

Hope that you're having a great start to the week. I've been enjoying the wonderful weather. It has been so sunny her in Lund that I decided to start the week with a holo polish. This gorgeous colour is High Voltage from Dance Legend. It's not new, I bet you've seen it a dozen times already. But hey, it's new for me :) 

The formula seemed really sheer when I applied the first coat but the second coat covered perfectly. I really like this colour in the sun, but it's rather dull in the shade. It's a icy pastel blue. Not a very exciting colour IMO. 

If you want to enjoy more blue nails don't forget that it's blue Monday over at Nail me.

Until next time, take care!
/Christina

10 comments:

  1. So beautiful, gorgeous colour!

    ReplyDelete
  2. Superfint. Fasen att jag inte passade på att bära holo i helgen som var. Älskar dina naglar. Älskar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men åh tack! Jag har precis fått hem två lack som jag beställde bara för att de var så magiska på dina perfekta naglar. NailNation 3000 - Glow worm & Fuchsia holo GASM :D

      Om de är hälften så snygga på mig så är jag mer än nöjd ^_^

      <3

      Delete
  3. Ett toksnyggt lack och dina bilder är otroligt vackra!

    ReplyDelete
  4. Väldigt fint! Väntar själv på några DL, så ska bli sjukt spännande att testa dem, dina foton gör mig inte mindre sugen direkt! :)

    ReplyDelete
  5. Underbart, har fortfarande inte tagit mig i kragen och beställt några DLlack, nog främst för att de är sååå mycket dyrare för oss än i de ryska affärer jag sett bilder ifrån. :O

    ReplyDelete
  6. I need to order again :D
    You know I love your nails <3

    ReplyDelete
  7. Underbart, underbart, underbart! ♥ :D

    ReplyDelete