4.1.14

Lechat - Night at the cinema

My plan was to write this post before going to Malmö earlier tonight. Unfortunately I ran out of time. Me and my boyfriend and two friends of ours went to see the second part of The Hobbit at Royal.

So what polish would be better to wear than my new Lechat - Night at the cinema. When I applied the first coat I was stunned. A perfect one-coater! I was in a bit of a rush so the fact that one coat was enough was a polish miracle. The formula was great, the colour is great, the bottle design is great, the price was great. I NEED ALL LECHAT POLISHES! Sorry, lost my cool...

As I wrote one coat of NATC and two coats of SV. What do you guys thin, do you like it?


Until next time, take care!
/Christina

12 comments:

  1. Schnöggt! Måste kolla upp mer lack från lechat känner jag.

    Håller på att svarar på kommentarer på min blogg (har haft lite low-blog/paus ett tag) och tänkte jag kunde svara här på rhinestones. Jag brukar köpa billigaste som dyker upp av det som är burkar (inte hjul eftersom det brukar vara ganska lite av varje färg om man vill använda många stenar i en nail art). Ofta är det burkar med en färg i varje burk och mellan 6-24 färger av varje, sen nästa steg är storlekar på stenarna. En säljare som jag köpt mycket från heter HONEYCATSO och som dessutom skickar med present i varje paket. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det måste du verkligen! Ibland är det roligt när man hittar billiga tiopoängare :)

      Tack för tipsen om rhinstones, jag ska nog ta och beställa lite nu direkt :D Så gulligt att du tog dig tid att svara!

      Delete
  2. Wow vilken snygging! Å på ett lager! Tror jag måste skaffa mig några lack från detta märke.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kan det bli bättre, jag brukar inte vara så besvärad av att man behöver måla flera lager men det är ju skönt att veta att man har några som håller måttet när det är ont om tid. Rekommenderar verkligen det här lacket. Det ska bli himla roligt att se om det andra är lika bra ^^

      Delete
  3. Det här ser ju jättefint ut!

    ReplyDelete
  4. Wows! Hur läckert som helst ju. Måste nog kolla upp märket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det får du verkligen göra, vem tackar nej till billiga och bra lack? Inte jag i alla fall :)

      Delete
  5. Jag äääälskar det, sååå snyggt!! :-) Härligt med onecoaters. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag också, den här färgen föll mig verkligen i smaken :D Du får nog klicka hem några Ann-Sofie :)

      Delete