17.1.14

Darling Diva Polish - Skittle

OMFG! 

I received the Muscle car collection from Darling Diva Polish and it is STUNNING! Look att those bottles. They are amazing. My biggest problem when I order whole collections is that I can't make up my mind. It's pretty much impossible to choose which one of the bottles actually deserves to go first. So I did the only sane thing, a SKITTLE! The formula of the five I tried are just as great as Little red corvette. Two coats of each colour and no undies needed for any of the five colours. They dried a bit more gritty than LRC but SV saved the day! I really recommend these polishes. Darling Diva was one of my first indie brand encounters and I haven't been disappointed with a single one of my 31 DD babies :D  

The colours I have used (from pinkie to thumb) are:
GTO, Z28, Chevelle, 'Cuda and Mach I
Now time for the pictures and as always with Darling Diva... DROOL ALERT!


Don't forget: Giveaway, participate NOW! :)


Until next time, take care!
/Christina

17 comments:

  1. Men skojar du med mig?!? Hur snygga får lacken egentligen vara?!? ;-)
    Jag MÅSTE köpa hela kollektionen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag skyller mitt inköp på Sminkan. Såg kollektionen på Instagram och dog. Så jag kan relatera till din känsla!

      Delete
  2. Ush vad snygga! Har varit ganska sugen på Darling Diva men nu blev jag sugen igen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jag kunde inte "hia" mig. Vissa lack bara måste man ha ^_^

      Delete
  3. OJOJOJOJ jag döööör såå snyggt. Vilka underbara färger. Kollektionen ser härlig ut verkligen. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dessa är ju drömmen för glitterjunkies som oss Ann-Sofie :) Ha en härlig helg!

      Delete
  4. OMG, så snyggt! De ser så himla fina ut! Undrar om de är typ asjobbiga att ta bort?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag använder ett nagellack som heter Glitter-a-peel från Nail pattern boldness. Då går det som en dans att ta bort glitterlack i stora sjok. Utan det lacket hade jag kört på foliemetoden. Det tar ju för visso längre tid men är en okej metod :)

      Delete
  5. Dessa är ju bara för snygga, vågar man fråga var du beställt ifrån? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Såklart! Från http://darlingdivapolish.bigcartel.com/ 103 USD inklusive frakt för 12 lack :)

      Delete
    2. Tack så mycket ska ta o kolla in där direkt :) Så underbart med tättpackade glitter :)

      Delete
  6. Phuuuuu, måste pusta lite när jag kollar på dessa underbara skönheter!!!
    Hade jag inte haft köpstopp så hade jag garanterat klickat hem dessa för någon sekund sen ;)
    Underbart!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag är glad att jag köpte dessa, nu är det _verkligen_ dags för en low buy period för mig :P

      Delete
  7. Glitter , glitter så underbart vackert :) Man kan aldrig få för mycket av det. Enda gången man inte gillar de är om det är svårt att få av ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja då är det fruktansvärt, men fortfarande värt det :)))

      Delete
  8. hello from the US, and this skittles mani is gorgeous!!

    ReplyDelete