25.1.14

IsaDora - Wine crush

Number one thing I do when I should sleep: swatch nail polish!

This is Wine crush from IsaDora. It's a reddish brown texture polish with gold and copper shimmer. It's the perfect winter polish. At least if you live in the southern part of Sweden. No beautiful snow flakes softly falling from the sky. We get rain, and dark grey clouds :P

Anyway back to Wine crush :) As most texture polishes the formula was great. Two coats was enough to achieve full coverage. I dried really fast, which is a big plus. I really like texture polishes and Wine crush is no exception.

The poll is open until 10 am, don't forget to vote on your favourite nail polish brand :)


Until next time, take care!
/Christina

14 comments:

  1. Älskar detta så mycket. Bar det på nyårsafton. Dina bilder är ju fantastiska.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det är verkligen underbart! Tack snälla, detsamma gäller dina bilder <3

      Delete
  2. Gillar IsaDoras texturlack, synd bara att de är så dyra...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag håller med dig. Jag köper bara deras lack när de är på kampanj.

      Delete
  3. Det är verkligen otroligt snyggt och dina bilder gör det rättvisa!

    ReplyDelete
  4. Det här är ett av mina favvisar när det gäller Sugar Crush lacken. Såå snyggt. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag måst nog hålla med dig, jag kan inte förstå att jag inte har använt det tidigare!

      Delete
  5. Ett favoritlack. Mycket använt här!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag förstår det, jag måste nog försöka mig på att hitta en back-up :P

      Delete